FAQ

Przedstawiamy poniżej odpowiedzi na najczęściej zadawane przez Was pytania:

1. Jak dobrać odpowiedni rozmiar?

W naszym sklepie rozmiarem obowiązującym jest rozmiar w pasie. Rozmiar w pasie mierzony jest od końca klamerki do środkowej dziurki. Jeżeli nie znasz swojego rozmiaru w pasie. Możesz podać w formularzu zakupu lub osobnym mailu, długość całkowitą (mierzony bez klamry) swojego starego paska. Wykonamy go dokładnie na taką samą długość.

2. Jakie formy płatności występują w sklepie?

W sklepie za zamówienie można płacić przelewem, paypal lub kartą. Możliwa jest również wysyłka za pobraniem - w tym przypadku płatność za towar następuje przy odbiorze paczki, bezpośrednio u listonosza lub kuriera.

3. Z czego wykonane są paski i portfele dostępne w sklepie?

Wszystkie paski i portfele znajdujące się w naszej ofercie wykonane są tylko i wyłącznie z oryginalnych włoskich skór licowych. Są to skóry które charakteryzują się najwyższą jakością wykonania i dużą wytrzymałością.

4. Czy zakupionu towar można zwrócić lub wymienić?

Tak, zgodnie z obowiązującym prawem, istnieje możliwość zwrotu zamówionego towaru (nawet bez podania przyczyny). Istnieje również możliwość wymiany towaru na inny rozmiar, kolor czy też model. Warunkiem jest przesłanie towaru wraz z dowodem zakupu oraz formularzem zwrotu lub wymiany w przeciągu 14 dni od daty otrzymania zamówienia. Koszt wymiany ponosi klient.

5. Jaki jest czas realizacji zamówień?

Zamówienia realizowane są do 3 dni roboczych od daty złożenia zamówienia bądź od daty wpływu pieniążków na konto w przypadku zamówień opłacanych przelewem. Najczęściej jednak (ok.90% przypadków) staramy się wysyłać paczkę w dniu złożenia zamówienia (w przypadku paczek pobraniowych) oraz w dniu zaksięgowania pieniędzy na koncie (w przypadku paczek przedpłaconych)

6. Jak wygląda kwestia zwrotów i wymian?

Jeżeli chodzi o kwestie zwrotów i wymian to zapraszamy do regulaminu sklepu. Tam zamieszczone są wszystkie potrzebne informacje dotyczące wymian i zwrotów.

7. Czy wysyłają Państwa zamówienia za granicę Polski?

Oczywiście realizujemy również zamówienia z wysyłką poza Polskę. Koszt wysyłki jest uzależniony od państwa docelowego. Za takie zamówienia można zapłacić kartą, przelewem lub za pośrednictwem PayPal. Nie wysyłamy za pobraniem.

8. Jak wygląda dostępność waszych produktów tzn. czy zdarza się że jakiegoś produktu brakuje, jeśli tak to jak długo?

W ofercie sklepu znajdują się modele, które przeważnie mamy na stanach magazynowych. Czasami jednak zdarza się, że któregoś z modeli brakuje (jest w trakcie produkcji), najczęściej wiąże się to z kilkudniowym opóźnieniem w realizacji zamówienia. Większy problem jest z modelami, których już nie produkujemy, czyli tych przedstawionych w dziale wyprzedaży i niektórych z kolekcji. W takiej sytuacji informujemy klienta o problemie.

9. Jeżeli złożone jest kilka zamówień na tą samą osobę czy wysyłka może być jedna?

Jak najbardziej,wszystkie zamówienia są łączone w jedną wysyłkę. Cena wysyłki może być wyższa w zależności od ciężaru paczki.

10. Z jakimi kurierami współpracują Państwo?

Paczki wysyłamy za pośrednictwem Poczty Polskiej, kuriera UPS, a także korzystamy z nowej formy jaką jest Paczkomat.