Reklamacje i zwroty

1. Sprzedający (Gwarant) gwarantuje, że sprzedawane produkty są wolne od wad fabrycznych.
2. Okres gwarancji trwa 12 miesięcy od dnia zakupu produktu.
3. Gwarant zobowiązuje się do nieodpłatnej naprawy lub wymiany uszkodzonego produktu w przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji, z tym zastrzeżeniem, że o sposobie załatwienia reklamacji decyduje Gwarant.
4. Gwarant nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenie lub zniszczenie produktu lub jego części wynikłe z innych przyczyn niż wady w nich tkwiące. W szczególności nie ponosi odpowiedzialności za:

  • Wszelkie uszkodzenia mechaniczne nie stwierdzone przy zakupie, w tym mogące wystąpić w wyniku nieprawidłowego transportu, przechowywania, użytkowania (np. przemoczenia, złej konserwacji), lub w wyniku wypadku;
  • Naturalne zużycie produktu wskutek eksploatacji, w szczególności zabrudzenia,różnice w kolorze i strukturze skóry, załamania, otarcia bądź zmarszczenia powstałe w trakcie użytkowania będące wynikiem naturalnych właściwości skóry;
  • Uszkodzenia powstałe w wyniku eksploatacji niezgodnej z przeznaczeniem produktu;
  • Uszkodzenia spowodowane czynnikami zewnętrznymi niezależnymi od Sprzedającego;
  • Wady powstałe wskutek niedbałości Kupującego;
  • Uszkodzenia skóry spowodowane działaniem promieni słonecznych,wystawieniem produktu na zbyt wysokie lub niskie temperatury, otarciami, kontaktem produktu z kwasami,rozpuszczalnikami, ewentualnie innymi roztworami chemicznymi, wodą;
  • Wady powstałe wskutek nieprawidłowej konserwacji i zabezpieczenia produktu przez działaniem warunków atmosferycznych (skórzane produkty należy zabezpieczać pastą do pielęgnacji; nie powinny być suszone na słońcu, wystawiane na deszcz i inne ciężkie warunki atmosferyczne);
  • Zmatowienie, odbarwienie metalowych elementów produktu (metalowe elementy należy polerować suchą szmatką, by nie utraciły kolorytu);
  • Produkty niepełnowartościowe (uszkodzone) i zakupione po obniżonej cenie;

5. W przypadku pojawienia się wad w okresie ważności gwarancji, Sprzedający dokona naprawy lub wymiany artykułu na swój koszt. W tym celu Kupujący powinien przesłać na własny koszt, zakupiony produkt na adres:

 

StylowePaski Dorota Palarska
ul. Bohaterów Monte Cassino 32
34-100 Wadowice
 

6. Koszt dostarczenia reklamowanego produktu oraz koszt zwrotu produktu do Kupującego w razie nieuwzględnienia reklamacji pokrywa Kupujący. Koszty dostarczenia naprawionego /wymienionego produktu pokrywa Sprzedający.
7. Rozpatrzenie reklamacji nastąpi w ciągu 14 dni od dnia otrzymania przesyłki.
8. W przypadku stwierdzenia przez Sprzedającego braku możliwości naprawy produktu, Kupującemu przysługuje prawo wymiany produktu na nowy, wolny od wad.
9. W razie gdyby reklamowany produkt był wycofany z produkcji Kupującemu przysługuje prawo wyboru innego dowolnego produktu z oferty sklepu o cenie równej lub wyższej od reklamowanego, przy wyrównaniu różnicy ceny.
10. Gwarancja na sprzedany towar konsumpcyjny nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z niezgodności towaru z umową

 

ZWROT PRODUKTU – GWARANTOWANE 14 DNI NA ZWROT:

    Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta, Konsument może odstąpić od umowy sprzedaży towarów zakupionych w Sklepie bez podania przyczyny, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie 14 dni, licząc od dnia wydania towaru (tj. od dnia odebrania towaru przez Konsumenta). Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Za jednoznaczne oświadczenie uznajemy zarejestrowanie zwrotu na naszej stronie zwrotu zakupów (i taką formę rekomendujemy). Jeśli wolisz, możesz przesłać oświadczenie o odstąpieniu pocztą elektroniczną na adres stylowepaski@gmail.com

Zasady zwracania zakupów

 

    Jeśli zamówiony produkt okazał się nietrafiony, możesz go w łatwy sposób zwrócić. Wystarczy, że skorzystasz z naszej strony zwrotu zakupów, dostępnej pod tym linkiem [KLIKNIJ TUTAJ

 
zwroty zamówień
 
 
 
Zwrot pieniędzy

 

    W przypadku odstąpienia od umowy, zwrócimy Ci kwotę zapłaconą za towar oraz koszt dostawy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów, wynikających z wybranego sposobu dostarczenia innego, niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany w naszym sklepie), w terminie 7 dni, a w każdym przypadku nie później, niż w ciągu 14 dni od dnia, w którym otrzymaliśmy oświadczenie o odstąpieniu od umowy.
Zastrzegamy sobie możliwość wstrzymania się ze zwrotem płatności do chwili otrzymania zwracanych towarów lub dostarczenia dowodu ich odesłania.
    Jeśli wybierzesz zwrot za pośrednictwem naszej strony do zwrotu zakupów, dowodem potwierdzającym odesłanie zwracanych towarów będzie status przesyłki zwrotnej, który otrzymamy automatycznie po zgłoszeniu zwrotu.Zwrot płatności zostanie dokonany przy użyciu takich samych sposobów płatności, jak w pierwotnej transakcji, chyba że wyrazisz zgodę na inne rozwiązanie.

   Kupujący ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości zwracanych produktów będące wynikiem korzystania z nich w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania produktów. Zastrzegamy sobie prawo do dochodzenia względem Konsumenta z tego tytułu odszkodowania, w zakresie w jakim zezwalają na to obowiązujące przepisy prawa.

 
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl